tisdag 1 februari 2011

Dagen

Idag har Palle varit ledig så vi har passat på att umgås och uträtta ärenden i dagsljus. På eftermiddagen blev det plugga av för hela slanten! Har skrivit ut allt och gjort upp en plan nu så att jag ska försöka vara så organiserad som möjligt. Ska bli spännande att se hur det går :P

Efter att ha pluggat några timmar tog jag tag i hundträningen. Izor har börjar med tass-target igen. Vi har nu minskat från en stor platta till musmattan. Allt går super! Lisen har jag fått "börja om" med i träningen pga av att hon blev skrämd av en smällare några veckor innan nyår. Men vi har kommit en bit framåt nu igen. Nu kan jag köra sitt-ligg på anstånd och det sitter! Det känns så kul att "vara tillbaka" igen :)

Loppan fortsätter jag klickerträna en del, han kan nu sitt och har bra kontakt under övningarna :)

Kram så bloggas vi senare :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar